Το Χρυσό Λιοντάρι στο Pieta του Κιμ Κι Ντουκ, ενώ προοριζόταν στο Master του Πολ Τόμας Άντερσον.

Το Φεστιβάλ της Βενετίας, «χτυπήθηκε» πολύ φέτος από την μερίδα του τύπου. Πολλοί είπαν πως ήταν πολύ «φτωχό» σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, άλλοι αποδοκίμασαν τις επιλογές του νέου καλλιτεχνικού της διευθυντή Αλμπέρτο Μπαρμπέρα. Τώρα νέες φήμες αναφέρουν πως το Χρυσό Λιοντάρι είχε αρχικά δοθεί στο “Master” του Πολ Τόμας Άντερσον, αλλά εξαιτίας των κανονισμών του φεστιβάλ, η τράπουλα ξανά ανακατεύτηκε λίγες ώρες πριν δοθούν τα βραβεία.

Σύμφωνα με το Hollywood Reporter, αρχικά η κριτική επιτροπή του φεστιβάλ είχε αποφασίσει να απονείμει τρία βραβεία στο Master του Πολ Τομας Αντερσον. Το Χρυσό Λέοντα, τον Ασημένιο (σκηνοθεσίας) αλλά και ηθοποιού στους Χοακίν Φίνιξ και Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν.
Αλλά, νέοι κανονισμοί «ανάγκασαν» την κριτική επιτροπή να αναθεωρήσει την αρχική της απόφαση και τελευταία στιγμή να αφαιρέσει το ένα από τα τρία δίνοντας έτσι στο «βάρβαρο» φιλμ του Noτιο Κορεάτη σκηνοθέτη Κιμ Κι Ντουκ “Pieta” το Χρυσό Λέοντα.
«Οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι», είπε ο Μάικλ Μαν, πρόεδρος της κριτικής επιτροπής. «Ένα φιλμ μπορεί να κερδίσει μόνο ένα βραβείο. Η μόνη εξαίρεση είναι το βραβείο των ηθοποιών. Ένα φιλμ μπορεί να κερδίσει βραβείο ηθοποιού και ένα από τα άλλα βραβεία, αλλά το φιλμ αυτό δεν μπορεί να κερδίσει και του ηθοποιού και το Χρυσό Λέοντα».

Συνέχεια στην επόμενη σελίδα→

Διαβάστε επίσης: