Ο Δρόμος προς τον Τελικό αλά ελληνικά

Τη διαφήμιση της Heineken“Road to the Final” για τον τελικό του Football του Uefa Champions φαντάζομαι πως την έχετε δει. Ο πρωταγωνιστής της ήταν ένας τυχερός οπαδός που εξασφάλισε ένα «χρυσό» εισιτήριο για τον τελικό στο ποδόσφαιρο, αλλά είχε δύο μεγάλα εμπόδια να νικήσει. Τον χρόνο και την απόσταση. Έπρεπε να αντιδράσει άμεσα και να σκαρφιστεί απίστευτα πράγματα, ώστε να φτάσει στον προορισμό του. Το αποτέλεσμα ήταν άκρως διασκεδαστικό. Ίσως από τις πιο έξυπνες προωθητικές καμπάνιες των τελευταίων ετών.

Ε, αυτή λοιπόν την εμπειρία, ή τουλάχιστον κάτι αντίστοιχο, την είχαν και κάποιοι Έλληνες. Κάποιοι τυχεροί προσεγγίστηκαν από την Heineken, ενώ βρισκόταν σε απογευματινή έξοδο, και τους δόθηκε η ίδια σχεδόν ευκαιρία, όπως ακριβώς συνέβη και με τον ήρωα της προωθητικής καμπάνιας της γνωστής μπύρας. Έπρεπε δηλαδή και αυτοί να αναμετρηθούν με τον χρόνο για να εξασφαλίσουν το μαγικό εισιτήριο, αξιοποιώντας της επινοητικότητά τους και την ευελιξία τους. Η δοκιμασία τους ήταν η εξής: Είχαν στη διάθεσή τους μία μόλις ώρα για να φτάσουν στο αεροδρόμιο. Έπρεπε να είναι πακεταρισμένοι και έτοιμοι, και τέλος δεν έπρεπε να το αποκαλύψουν σε κανέναν.

Είστε περίεργοι να μάθετε αν τα κατάφερε κανένας; Αν ναι, πατήστε παρακάτω το play και παρακολουθήστε τις διασκεδαστικές περιπέτειές τους, που γνωρίζουν μεγάλη απήχηση και στο εξωτερικό. Το αποτέλεσμα δεν είναι τόσο περιπετειώδες όπως στο γνωστό διαφημιστικό, αλλά είναι εξίσου απολαυστικό. Οι πρωταγωνιστές είπαν τις… δικαιολογίες τους, χρησιμοποίησαν αυτοκίνητο, κάποιος λεωφορείο, ενώ ο πιο άτυχος βοήθησε και σε μια μετακόμιση!

Δες τον δρόμο προς τον τελικό α λα ελληνικά, παρακάτω:

 

Sponsored Post


Διαβάστε επίσης: