Ο δρόμος για τον τελικό της Heineken θα μπορούσε κάλλιστα να είναι trailer ταινίας

Όλοι σας την έχετε δει, και έχετε παρασυρθεί από τον ρυθμό της, την κινηματογραφικών προδιαγραφών αρτιότητά της, την πανέξυπνη υπόθεσή της, που κάλλιστα θα μπορούσε να είναι και trailer χολιγουντιανής υπερπαραγωγής.

Ο πρωταγωνιστής της θα μπορούσε να είναι ήρωας κλασικής ταινίας δράσης και η διαδρομή του μια απολαυστική περιπέτεια γεμάτη σασπένς και χιούμορ,  παρόμοια μ’ αυτές που παρουσιάζω καθημερινά απ’ αυτό το μπλογκ. Δεν πρόκειται για κάτι καθαρά κινηματογραφικό, παρόλα αυτά, πολλές φορές μ’ έχει βάλει στον πειρασμό να σκεφτώ. «Γιατί δεν το κάνουν μια ταινία; Έστω και μικρού μήκους»; Δεν μιλάω για κάτι άλλο παρά για τη διαφημιστική πρωτοβουλία της Heineken και την αξεπέραστη διαφήμισή της. Ίσως από τις καλύτερές της καμπάνιες, και τις πιο πρωτότυπες.

Ο τίτλος του διαφημιστικού είναι “ Road to the Final” και η καμπάνια της γνωστής μπύρας, εστιάζει στο επερχόμενο τελικό Football του Champions Leagueπου θα διεξαχθεί στις 25 Μαΐου. Ο πρωταγωνιστής είναι ένας τυχερός οπαδός που λαμβάνει το «χρυσό» εισιτήριο για τον τελικό του πρωταθλήματος. Το μόνο του πρόβλημα είναι πως βρίσκεται στην άλλη άκρη του πλανήτη και πρέπει να τρέξει ενάντια στο χρόνο για να προλάβει να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Με ευρηματικότητα και φαντασία, καταφέρνει να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο που βρίσκεται στο δρόμο του για να ανταμειφθεί με την απόλυτη ποδοσφαιρική εμπειρία. Το καλύτερο ποδόσφαιρο, και την καλύτερη θέση στο γήπεδο του Γουέμπλεϊ, δευτερόλεπτα πριν το πρώτο σφύριγμα. Τυχερέ!!

Πάτα το play, παρακολούθησε τη διαφήμιση, παίξε το παιχνίδι που ακολουθεί μέχρι τέλους και κάνει τουίτ στον Clarence Seedorf, ο οποίος θα εκπροσωπεί το τελευταίο διαφημιστικό στοιχείο της Heineken.

 

Sponsored Post

 



Διαβάστε επίσης: